dinsdag 13 februari 2007

Oud














Muziek schalt door de bus, afkomstig van twee hoofdtelefoontjes.
Twee jongens van een jaar of 16 luisteren gezamenlijk naar wat zo te horen housemuziek is.
Na enig luisteren van mijn kant kom ik erachter dat ze luisteren naar muziek die ik op die leeftijd ook goed vond, de prodigy.
Mijn gedachten gaan terug naar mijn puberjaren en mijn schooltijd.
"Wat is dit eigenlijk?" zegt de een plots.
"Jah de prodigy" zegt de ander. "vet oud, maar toch nog wel goed".

Getver.

Nou voel ik me ook opeens oud.

Geen opmerkingen: