De manier
Ik zit in de trein, mijn reflectie in het raam,
achter me praten leerlingen over school.
Hoe was het ook weer om leerling te zijn ?
Hoe was het ook weer om leerling te zijn ?
Ik kan het niet meer echt voor me halen.
Zou het mogelijk zijn om dit moment met alle
gevoelens en impressies te bewaren om het
later weer eens opnieuw te beleven ?
Misschien is dit wel de manier.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten