dinsdag 27 februari 2007

De manier















Ik zit in de trein, mijn reflectie in het raam,
achter me praten leerlingen over school.

Hoe was het ook weer om leerling te zijn ?
Ik kan het niet meer echt voor me halen.
Zou het mogelijk zijn om dit moment met alle
gevoelens en impressies te bewaren om het
later weer eens opnieuw te beleven ?

Misschien is dit wel de manier.

Geen opmerkingen: