woensdag 10 januari 2007

Het begin van ?

Het begin van een glansrijke blog-carriere ? waarschijnlijk niet.

Maar toch mijn eigen plekje op internet om het resultaat van het nadenken van ondergetekende te vereeuwigen. Een plekje gewijd aan de meest elementaire functie van de mens. Denken.

Ook ik maak mij zo nu en dan schuldig aan dit proces en heb dan ook dit digitale podium betreden om u onregelmatig op de hoogte te kunnen stellen van mijn hersenspinsels.

Voel je vrij om erop te reageren, voel je ook vrij om het niet te doen.

Hou je soepel, en tot blog.

Roland.

1 opmerking:

Anoniem zei

dacht t niet!